Zboží vám nesedí?
Nikdo vám hlavu neutrhne, když zboží vrátíte. Ono je to totiž někdy těžké, vybrat něco z fotek a my to chápeme. Proto nám můžete poslat zboží, které vám nesedí bez udání důvodu do 30 dní ode dne, kdy vám balíček dorazil.
Něco se pokazilo?
To nám je líto, ale nezoufejte. Od toho tu jsou reklamace. Potřebujete k ní
tento formulář a ještě si přečíst reklamační řád, kde najdete vše, co je nutné k reklamaci u Betty Brands.
REKLAMAČNÍ ŘÁD BETTY BRANDS
Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění, že je vada podstatným porušením smlouvy (na základě písemného posouzení dodavatele nebo výrobce) bude toto zboží vyměněno za nový kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět. V takovém případě bude oproti daňovému dokladu vráceno také poštovné (stačí doklad spolu s číslem objednávky zaslat na info@bettybrands.cz). Poštovné vám bude vráceno ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
V případě vadného plnění, které je podstatným porušením smlouvy, má kupující právo na:
1. na odstranění vady opravou věci
2. odstranění vady dodáním nové věci bez vad nebo dodáním chybějící věci
3. na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
4. odstoupení od smlouvy.
1. Jak reklamovat vadné zboží
1.1 Reklamace (oznámení) vad zboží
1.1.1 Kupující je povinen reklamované zboží zaslat prodávajícímu a to bez zbytečného odkladu poté, co zjistí závadu. Doba, po kterou se kupující nachází v prodlení s odesláním zboží prodávajícímu, se nezapočítává do lhůty k vyřízení reklamace.
1.1.2 Kupující je povinen reklamované zboží připravit k přepravě tak, aby při ní nedošlo k poškození zboží. Nebezpečí škody na věci nese až do jejího doručení prodávajícímu kupující.
1.1.3 Kupující je povinen reklamované zboží dodat prodávajícímu čisté (oděvy vyprané, obuv vyčištěná, ovšem nepraná).
1.1.4 Vykazuje-li zboží dle uzavřené kupní smlouvy zjevné nedostatky (například porušený transportní obal) již při přebírání zboží, má kupující právo zboží nepřevzít. V takovém případě bude zboží zasláno zpět prodávajícímu. Ten má povinnost vše uvést do pořádku a zboží kupujícímu odeslat znovu v co nejkratším možném termínu.
1.1.5. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl či ji sám způsobil.
2. Vyřízení reklamace Prodávajícím
2.1. Reklamaci, podanou kupujícím = spotřebitelem, je prodávající povinen vyřídit nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, s přihlédnutím k dodržení lhůty pro zaslání zboží Kupujícím. V odůvodněných případech je prodávající oprávněn požadovat na kupujícím sjednání lhůty delší. O výsledku vyřízení reklamace informuje prodávající kupujícího emailem. V případě zasílání reklamovaného zboží prodávajícímu, se za den přijetí reklamace považuje den obdržení poslední součásti zboží prodávajícím. Za den vyřízení reklamace se považuje den vyrozumění kupujícího - spotřebitele prodávajícím o způsobu vyřízení reklamace.
2.2. Prodejce je povinen zaslat kupujícímu písemně reklamační formulář. Formulář musí obsahovat jméno, příjmení, korespondenční adresu a emailovou adresu kupujícího.
2.3. Povinnost sepsat reklamační formulář se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
3. Adresa prodávajícího
3.1 Zasílací adresa pro reklamace:
Pavlína Kučírková Brettová/Betty Brands
Kovosreal s.r.o.
Mostecká 1487
Duchcov
419 01
4. Závěrečná ustanovení
4.1 Tento reklamační řád vstupuje v platnost a nabývá účinnosti dne 30. 6. 2017 Betty Brands si vyhrazuje právo kdykoli měnit nebo doplňovat znění reklamačního řádu. Změny nebo doplnění vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na Bettybrands.cz